Novo
Loading...

DOVA ZA ZDRAVLJE (OZDRAVLJENJE)

Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim 

Hvala Ti Allahu, koji Si nam dovoljan u svakom slucaju i koji Si najbolji zastitnik.Ti Si onaj koji ojacava Svojom moci slabog Svog roba i koji lijecis Svojom dobrotom svakog bolesnika i slabog. 
Dragi Allahu, molim Te ovom dovom kojom Ti Se molio Muhammed a.s.: "Moj Allahu, ucini zdravim moje tijelo,moj sluh,moj vid.Moj Allahu, utjecem Ti se od nevjerstva i siromastva." 
Allahu, podari mi dobro zdravlje,jer kome Si dao zdravlje,dao Si mu veliko dobro.Zato Te molim da mi das zdravlje,kako bih Ti mogao sto vise i bolje ibadet ciniti. 
Dobri Allahu, moli Te da mi das dobro ovog i buduceg svijeta.Narocito Te molim da mi das zdravlje,da me ozdravis.Molim Te da mi tijelo osnazis i da mi dusu smiris i urahatis.To Te molim,Uzviseni Allahu, pa smiluj mi Se i uslisaj mi ovu dovu!Ti Si Allah, koji dove robova svojih islisavas. 
Dragi Allahu, Tebi se samo obracam i Tebe samo molim za zdravlje,jer me Ti jedini mozes ozdraviti sa Svojom dobrotom i milosti. Neka Ti je, Svemoguci Allahu, nebrojeno hvala, jer Si Ti Gospodar svih svjetova i stvoritelj svega sto postoji na nebesima i na zemlji.!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment